Introtävling outcome

Vi vann en introtävling idag, jag & mitt lag "märtas gangsta". Lagnamnet lämnade väl kanske lite mer att önska men ändå. Vi fullkomligt krossade motståndet, (övriga elever på Älvsbyns gymnasium i olika konstellationer), och tog hem segern med bara ett endaste litet fel på 40 poäng. Vi var. Ja, fulkomligt lysande helt enkelt. Mest jag, även om vi mixat på vårt lag rätt bra (cissi kunde ac/dc, lovisa creedence och flickan jag inte kan namnet på kunde linkin park nästan innan låten börjat spela) .
men, jag tycker om sånt här. Jag blev aggressiv, hysterisk, fullkomligt lyrisk och väldigt väldigt ivrig.
Vi var ett självsäkert lag som lämnade in blanketten.
"hur gick det för er då, hur många rätt har ni tror  ni?" 
Vi; "allihop...".
vi väntade oss segern, men blev något förvånade när utlysningen väl kom
"det vinnande laget hade bara ett enda litet fel"
Vi; "hade vi fel på något?!
men det hade vi, James Browns låt I feel good heter inte I feel good, utan I got you. Vilket vi förmodligen också hade kunnat om vi bara nynnat lite lite mer på låten. Men det kändes bra. Att vi vann. Bland de intron som spelades upp kan Åt samma håll, dom andra, to the moon and back och abbas gimmie gimmie gimmie nämnas, följt av Coldplays "Clocks". Men alltså, det här kommer alla gånger skrivas in i mitt CV, tillsammans med den där silver(?)medaljen från luciakuppen i innebandy 2006. 
och vi vann ett presentkort på 500 kronor på något Centrum-fiket, väldigt lokalt känns det. Men det är det, lokalt!
 

Kommentarer
Postat av: malin

vi fick väl aldrig någon medalj när vi kom tvåa i luciakuppen 06 ? det var jävligt snålt faktiskt xD inte ens guldmedalj 07, snålt säger ja då bara :P

2008-12-28 @ 02:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0