Jens, Lasse, en annan Lasse, Kate & wtf?

Jens Lekman i all ära, den stora pojken med heeelt störda låttitlar. (som jag dessutom hade kunnat kategorisera in mitt liv efter...) men alltså, lasse jävla lindh. Han är så mysig. Så mänsklig & hans obetalbara listor är min senaste hung-up.
http://www.lasselindh.se/?p=84
så supertillgänglig, som en musik Alex Schulman. Ibland lite mainstream & så himla indie ibland. inte som Winnerbäck. som gömmer sig oftast. fast suget efter winnerbäck är ju större bara därför.
OCH jag är vansinnigt beroende av Katy Perrys "I Kissed A Girl". en städa hela rummet- och packa upp grejer samtidigt som man dammsuger, dansar & sjunger för fulla muggar-låt. Så nu vet ni vad jag gör den närmaste framtiden.... katy katy katy.

Kommentarer
Postat av: anna

den var faktiskt bra hans blogg:D

2008-08-25 @ 17:32:05
URL: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0