en glad fredags-märta

Herregud vad jag är glad! Jätteglad faktiskt. eller det kan vara nervositet, jag känner inte riktigt skillnad.
Jag tror att det är en Linda-effekt. You know. Nej, men jag får träffa henne. Idag. Hela helgen men mest imorn. hej på gällivare med andra ord. Och jag orkar inte skriva vettigt vettigt vettigt för jag är GLAD, människor, glad. Igår var jag inte glad & det är tveksamt om det känns såhär imorgon. Eller, fan, det här är nog inte glädje, det är förväntan närmare bestämt. Det är inte så lätt att känna igen känslorna alla gånger.
&
snart har vi friskvårdsdag, fancy sådär. Alternativ OS. Nån kallade det för handikapp os & jag är nog beredd att hålla med.
vaknade till I kissed a girl på the voice & tjejen är riktigt riktigt snygg...
Sen blev Blondinbella intervjuad & jag skrattade & gick till skolan. Jättesmart är hon ju inte.
Men det verkar inte mia & ewe bry sig om, för hennes blogg är ju citat ;så himla rolig.
nej, det är hon inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0