du får sova med mig om du vill

Jag, hittade nyss min egen personliga favorit i min egen personliga bokhylla. jag hade glömt att jag hade virtanens gamla, (eller gamla & gamla, mer inaktuella) blok (blogg/bok) stående där. jag satt mig bakom dörren & bläddrade.
Han är jättemysig, Fredrik. Fjortisar gillade Darin, sen sket dom i honom. jag kommer aldrig att skita i dig Fredrik! aldrig...

 läs allihopa, läs!
han borde sitta i mitt kök tillsammans med den lilla pojken med den stora gitarren & han som var så lik winnerbäck på visfestivalen. en fin grupp. 

Kommentarer
Postat av: CC

fyfan märta, du skulle ha kidnappat han! :O han hade ju kunnat vara vår personliga artist här i älvsbyn ;P

2008-08-26 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0