Two way communication

Jag hade en 24 hours blixtvisit hos Linda. Det enda det ledde till var att jag när jag åkte därifrån insåg exakt HUR MYCKET jag verkligen saknar henne, världens härligaste Linda.
vi pratade om när vi åt frysta hallon till glassen
skrattade åt att jag inte fick igång hennes micro
gjorde alldeles för mycket mat

Och slutligen missade jag bussen från Malmberget så jag fick ta en taxi till stationen istället.

men nu är jag iallafall hemma hos cissi i boden.

jävla fittkärring tillbusschaufför. Jag ska stämma henne á la amerikanskt vis. HÖR DU DET, JAG SKA STÄMMA DIG DITT SVIN! och den där kärringen är skyldig mig 150 kronor för taxin. 150 kronor! när det kunde ha kostat 9...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0