Somethings gotta give

Nu är snart min 500-kronors tävlingshelg/shoppingweekend utan shopping snart slut.
Vi sitter för sista gången på hotellrummet som börjat kännas som hemma för cc och mig.
Och jag har för första gågen druckit decaf kaffe. Jag trodde inte att det skulle smaka kaffe, men, ja, det gjorde ju det. Men eftersom det är koffeinet jag vill åt kommer detta inte att upprepas...
Jag är en beige trenchcoat rikare. Till mammas stora glädje. Skinnjacka OCH trenchcoat, var ska hon göra av sig?
Jag har varit enväldig hejarklack för boden i helgen. CC har simmat. Jag har skrikit. Hon har också skrikit. men inte ofta samtidigt, och bara på kalix & pite. Följden: Två VÄLDIGT hesa stämmor som inte lägre hörs i vågorna och som inte längre kan heja.
Igår fick jag kanelbullesug - vilket jag inte haft på vääldigt länge. Inte sen klassresan till göteborg för nästan ett år sen.Jag höll på att försvinna, och det visade sig att i Sundsvall har man inga affärer öppna en lördagväll klockan nio. Strange town. Vi som hade tänkt flytta hit...
Men snälla, det är SUNDSVALL. till och med i Kiruna har vi nattöppna mackar. tydligen inte.
Jag låg & vred mig i abstinens. Men fick nöja mig med pistagenötter & vatten. Till slut jämnade det ut sig och jag & cc gjorde misstaget att börja titta på The butterfly effect. Vi kunde inte sluta. Det blev en sen kväll för oss.
Och ja, grattis (!) till sofie som har jsm-kvalat på 50 bröst & kom tvåa på 200. Och till cc som har simmat ALLT den här helgen. Ibland är det inte bra att vara bra. 
just nu hoppas jag att dom har bytt låtlista till eftermiddagens pass. Jag ORKAR inte lyssna mer på Tomas Ledin.
(jag tror jag börjar kunna låtlistan utantill) 
Helgens frågetecken: Hur jag & cc alltid tappar bort tvdosan i sängen och sen dessutom lyckas byta kanal när den fortfarande är borta.
Helgens andra frågetecken: VEM GJORDE SUNDSVALLS LÅTLISTA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0