Makes me go...

mmm.

Jag har haft morgonträning. Det är ett skit. Allvarligt. Men nu är jag ganska pigg iallafall.
CC är också pigg. för jag har skrämt henne. två gånger. Inte med mening. Men hon satt med ryggen mot dörren och jag går tyst ibland. Då kunde jag inte låta bli att hoppa fram och hojta didi. Hon blev rädd, hon hoppade till och välte. Jag trodde inte det gick att hoppa till när man satt med benen i kors. Men tydligen.

- du står i slaggen!
Jag tänker, står du i slaggen cissi?
men hon sa SLANGEN. Och cissi var ett ryck ifrån att vara ute ur leken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde lägga till att du trodde hon sa sladden ;) haha ksssp

2008-04-16 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0