Internet - träningsabstinensens bästa vän

Imorse vaknade jag med ett rakblad i halsen. Det gjorde så jäkla ont i halsen och jag gick aldrig & tränade. Det gjorde inte CC heller, och nu tror Roger att vi är lata.
Hade tänkt träna nu i eftermiddags, men efter diverse skräckhistorier på internet om att träna med halsont blev beslutet helt negativt, här tränas inget idag.
Men jag bad cc hälsa honom att jag kommer imorgon no matter what.
Ibland vet jag inte om det är värt det.

Min migrän har släppt & jag har nu återgått till spänningshuvudvärk. Roger tyckte att jag hade sett ofäsch ut förra veckan. ofräsch var bara förnamnet. Jag var ingen Märta värd namnet förra veckan. Och jag har nu insett konsekvenserna av att träna med migrän, inte för att det ändrar nånting....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0