hem hem hem

Anna sover inne på mitt rum. Jag vaknade nyss. Pissnödig och hungrig. Och nu kan jag inte somna om. Jag har fortfarande huvudvärk.
Hon ser så söt ut när hon sover. Med ögonen halvöppna och käken nere vid knäna. Också har hon världes fulaste t-shirt på sig. Narvik 100 år- byen vi trives i.
det är sånt man tycker om.

Men det är skönt att vara hemma. Trots att det inte är vår här. Det är smällar man får ta. 
Igår gjorde jag grekisk (?) sallad, med äpple,fetaost och morötter. Inventerade lite...
Sen fick jag hjärtattack av en rysk mördarspindel som satt i tomatförpackningen. Det blev halabaloo & rajtantajtan men till slut tog anna mod till sig och försökte ta livet av den genom att skölja ner den i avloppet. Efter det fick jag lite problem att äta tomaterna i min sallad. äckelkänslor.

Nu har jag provat emmas vårtmedel & ska mest troligtvis in och väcka anna till liv.

Ni har snö här ju, jättemycket snö. Och vi ska nog baka idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0