Flicka bortskänkes.

Nyss åt jag & cissi 350 gram lövbiff var. Det var i mesta laget.
Inte konstigt att man har migrän...
Sen tog vi bilder på våra magar & försökte se gravida ut, då jag råkar tycka att det ser snyggt ut.
Jag ska lägga ut den där bilden tillsammans med min kontaktannons på blocket. Det blir med all säkerhet anstormning. ungefär. billig flicka bortskänkes.

Imorgon tralalala, så ska jag hem till Kiruna för första gången på över tre veckor. I don't like fridays.
Jag & anna ska ha myshelg. Och jag ska få titta på hennes blåmärke. Det ni.

en gång för länge sen sa jag att jag var för fet för att bry mig. Nu är jag, inte fet, men väldigt trött. Så jag bryr mig inte om någonting alls.

Inte vattenpölar på väg till morgonträningen

Inte mitt nygrusade sovrumsgolv

Inte om hur mycket lövbiff jag äter
Inte om mina skor som har gått sönder

däremot hade jag velat ha en fin sommarklänning. Ibland vill jag också försöka vara söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0