Ett vårbarn

Igår fick jag en för tidig födelsedagspresent.
vi tänkte du skulle få dom nu lagom till barcelona.
Det var mina fina hallonröda ballerinaskor från vagabond. Världens sötaste skor som dessutom var i storlek trettiofem.
Jag trodde inte att jag skulle få dom. Ärligt talat, så hade jag tillochmed glömt bort att jag ville ha dom.
Så här i efterhand är dom fortfarande söta, och jag älskar dom. Men bäst av allt, dom fanns i min storlek.

Idag älskar jag hur det luktar ute. Som sommarregn luktar det. Också luktar det vår. Underbar vår.
Det kom jag aldrig överens med i kiruna. Mörkret & snön. All snö som skulle smälta. I kiruna finns inte vår utan snö. Och det är väl okej, jag är bara inte säker på om jag gillar det....

Sen har jag egentligen inte tid med tjejmiddag med mina classmates på torsdag. Vi får se hur det blir med det, men jag gör nog tid. Det blir säkert mysigt. Måste bara se till så att det finns nog med mat. Å andra sidan vill jag inte göra lövbiffen till en följetong. Så, ibland är det bättre att svälta.

Och.
Bootcamp i Barcelona på söndag!
men innan det så blir det Gällivare besök hos min Linda. som jag inte sett på en lång lång tid.
 

Kommentarer
Postat av: MIAAAAA

Jag packar åt dig! Du får inte banga för då åker du på storstryk! :D

2008-04-21 @ 22:43:32
URL: http://msomimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0