En del dagar är Bingo inte hemma helt enkelt.

Helt sjukt att Bingo Rimér heter Bingo i förnamn. På nåt sätt tycker jag det borde vara förbjudet. kan han kanske byta till triss?

Jag tjuvade till träningen. Roger kallade mig dum & jag fick inte simma passet. För då kunde jag dö i hjärnhinneinflammation. (jag var inte tillräckligt frisk) Ja, han brände på. Men ja, det är en möjlighet. Eller, risk heter det kanske.
Jag hade ju googlat det där, och kommit fram till att hjärtmuskelinflammation var värst, men jag sa aldrig det. Dött som dött tänkte jag. Eftersom jag ändå hade kommit till träningen så fick jag simma iallafall. lite löst sådär.
på nåt sätt kändes det ändå bra att han inte tycker att jag är lat.
Märta, det är skillnad på att vara ambitiös och att vara dum.
Jag var, hrm, det senare!
Sen gjorde jag ett misslyckat photoshoot. Aldrig att det kan vara sol inne när man ska fota frysningsbilder. Min blev liksom mörka & brusiga, sanslöst dåligt & helt värdelöst. Så då fejkade vi en frysningsbild. Bara för att liksom. Lite titanic feeling över det hela.
 image6
man måste ändå beundra deras inlevelse.
Men alltså helt ogivande för min del & jag får försöka en annan gång. men jag gav upp det där med seriösa försök men vi blev till slut gulliga tillsammans. så lite värt det var det,
image7

Just NU lånar sofie min dusch, hennes sprutar åt fel håll. Men vem har inte haft det problemet.... (?!)
Och Lollo, mia & ewe. JAG HAR STÄDAT. för eran skull. Man kan tillochmed gå på GOLVET nu. otroligt.
miaochlollo goes hardcore posing. mest mia. det brukar bli så...

Kommentarer
Postat av: MIAAAA

mycket bra städat! bara man kan ligga raklång på golvet är det städat.. ;) jag kan inte bara le mot kameran nej då jag ska ÖVERle(va) haha var bara tvungen lägga till va för de såg kul ut.. ;)

2008-04-25 @ 22:14:55
URL: http://msomimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0