Bara som det känns kanske

Jag måste byta tandkräm. Den jag har för tillfället skummar igen hela käften. Och tar sig ner i halsen. Jag ska börja borsta med smör, liksom för att få upp glansen,
För tillfället är det jävligt skönt att mamma inte bor här med mig. Hade hon sett mitt rum just nu (oframkomligt) hade hon avslutat sitt moderskap med mig. Avsagt sig rollen som mamma. För det ser fan förjävligt ut här. Det kan nämnas att när jag skulle upp & pissa inatt så föll jag handlöst över ett par slalompjäxor som tydligtvis stod på golvet bredvid sängen, Argt undrade jag vem som hade ställt dom där & insåg ganska snabbt att jag själv hade gjort det innan jag gick & la mig. mina skolarbeten förvarar jag just nu under sängen, den enda yta som för stunden är någorlunda ledig. Jag måste dessutom påbörja ett nytt projekt, det heter; lukta igenom alla kläder på golvet och försöka lista ut vad som faktiskt är smutsigt.

för trött för det just nu

kanske har jag också blivit lite gasig i magen (!?), ont gör den iallafall.
Min lärare ringde tidigare idag och meddelade att jag hade sovmorgon. jag blev glad tills jag kom på att så var inte fallet. Jag börjar åtta som vanligt. Det var andra lektionen jag hade sovmorgon på...
Vidare så ska jag nu inte äta på Aramo nåt mer, där har dom silverfiskar inkaklade i väggen.

Slutade halv elva idag, och tyckte det verkade som en bra idé att promenera 40 minuter. det räckte liksom inte med att styrketräna en timme & simma två. Jag var bara tvungen att också. dumt & frivilligt. kanske hoppades jag på solbränna. 

förra veckan kollade jag upp vilken kändis jag var lik. Det blev lite oväntat Wentworth Miller. ja, den snygga killen i prison break. så igår skickade jag en snygg bild på mig (ja, det finns sånna! tror jag iallafall) till emma och undrade vad hon tyckte. Hon meddelade att vi visst var lika, vi hade typ samma ögon.
Och då kände jag att det var nog längesen vi sågs...

nu ska beatboxa min väg in till cissi & agera Dr Phil. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0