Bara dårar rusar in

Jag vill ha nån. NU. omedelbart. überbums. bara för att ha någon.
att trakassera.
cc & s har ju boyfriends. Jag kanske ska ta deras?
Nej, konstig stämning.se
fast jag vill inte ha dom. jag vill ha en EGEN.

ibland är en dröm det finaste man har

fast jag tycker ju inte om folk. som mest.
men jag tycker om anna. och linda. väldigt mycket
jag pratade med anna nyss. det var längesen, och, jag hittade volymknappen på krigstelefonen! no more red ears säger jag. Tidigare fick jag mosa in luren in i örat för att det skulle höras. Du pratar lågt anna.

sofie har jsm kvalat. och jag kom fram till att jag nog inte vill det. För då kan inte jag åka på Peace and Love nästa år,  och det hade ärligt talat. Varit katastrof.
och emma ringde & klänningskonsulterade mig tidigare idag. Jag tyckte  klänningen var ful, men ändrade sen åsikt. Det var längesen jag pratade med henne också...


Kommentarer
Postat av: Krysset

åh märta! Det vill jag ge dig när du fyller år. En väldigt, väldigt fin pojke med bra musiksmak och tjocka, svarta glasögon. Hur får man tag på sådana förresten? Jag vill också ha en sådan. Blocket kanske? I så fall beställer jag två exemplar. Men då kan vi inte dubbeldejta. Kan kännas..freaky.

2008-04-18 @ 08:35:44
URL: http://kristinannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0