Åt vilket håll går vi?

I torsdags fick jag ett argt sms. Som inte så förvånande kom från anna, (Hon är aggressiv.)
 Kan du inte svara när jag telefonterroriserar dig?! Det är ju inte så kul för terroristen om den andra inte blir terroriserad, utan bara niklas eller någon.

Hon syftade till krigstelefonen som existerar nere i källaren på folkan. Hon brukar ringa på den.
Jag svarade snällt; Anna. Jag är i Sundsvall.Jag HÖR inte telefonen.
och fick tillbaka.
Oj- misslyckad terrorattack. Vad gör du DÄR?

lite tveksam början.
Men jag är i sundsvall. Nu. Fast jag har simmat klart. Det gick fort. fast inte SÅÅ fort.
Nu har jag övergått till att äta choklad & dricka kaffe i sängen på hotellrummet. myysigt.
Jag och S har hunnit med att gå vilse. Eller inte vilse vilse. Utan mer vilse. ungefär. Inuti ett köpcenter/på g t. badet.
Vi frågade efter vägen och kom fram till att hade vi gissat vägen hade vi gått åt helvete fel. Inte lätt med nya städer.

Sofie får stå för DAGENS!
-  Är Sebastian & Anna-Karin släkt?
Sofie - Ja, dom är bröder.  (?!)

Helgens Hottie: Dream Team (den supersnygga skelleftesimmaren som jag & cc dreglar efter)
och ja. dream team är EN enda person. Då förstår ni hur fin han är...

Kommentarer
Postat av: EnAnnanAnna (?)

Jag har väl inte berättat för dig att jag egentligen skulle döpas till Usama Bin Laden, men prästen var halvdöv (läs halvdöd) så det fick bli Anna Bylund. Fråga min mamma.

2008-04-13 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0