Så jävla trivialt,

Trivial sak Ett
IFörra veckan hade jag en av dom där nätterna när jag inte kunde sova. hela.tiden.
Jag liksom vaknade lite då&då för att se så att jag inte hade försovit mig själv till någonting viktigt.
Det hade jag inte. Inte klockan tre & inte klockan fyra heller.
Men det var väl bara helt enkelt min tur. Cissi hade haft sin. 
Klockan sex hade hon gått upp & ställt sig & väntat utanför våra rum. Vi äter alltid frulle klockan sju...
men hon hade full rulle redan vid sex. eller. snarare. full frulle.

Trivial Sak Två

Sofies dator är stulen tillsammans med MIN laddare. Eftersom laddaren var min tyckte jag att det var värst. Det känns lite konstigt, jag menar, MIN ladddare (& hennes dator) på svarta marknaden. Undrar om vi kan köpa tillbaks dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0