det här ska jag publicera när grannen har slagit på sitt internet

Jag har tråkigt. Enormt tråkigt.

Jag sitter här inlåst på Sofies rum & är skiträdd att Robert ska komma & röva bort mig.

NEJ, jag menar INTE boxer Robert.

Jag menar den där andra Robert som kanske har stulit Sofies dator.

Så jag är överlämnad till mig själv. Jag är mörkrädd, roberträdd, rädd för att vara ensam i en jättestor byggnad själv & allmänt jävla skiträdd. Därför har jag låst in mig. Och jag har så tråkigt nu också är jag så oinspirerad & så måste jag ut & fota & ta bingo rimér bilder minus dom nakna brudarna imorgon & jag mår jätte dåligt över det för jag känner mig stressad & sen så måste jag vara KREATIV när jag är stressad och rädd. Och vem fan är kreativ i det läget?!

Och nu när jag skriver det här så slår grannen av sitt internet, det internet som jag smygsitter på. Jag ska stalka rätt på ägaren till det trådlösa nätverket också ska jag RI NGA dit & säga att ni får fan inte bara slå av internet sådär för jag behöver det. Och sen är det jätte synd om mig.

Kräks på mig.

Hm. Jag ska spika igen dörren inifrån så inte Robert får tag i mig. Tänk om han kommer genom fönstret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0