Tveksamma kategorier på cdon

» Välj kategori
  - Andligt & Gospel
  - Barn
  - Best of the Best
  - Blues
  - Country
  - Danskt
  - Filmmusik
  - Finskt
  - Hip Hop
  - Hårdrock
  - Jazz
  - Julmusik
  - Klassiskt
  - Norskt
  - Pop & Rock
  - Reggae
  - Samlingar
  - Soul & R&B
  - Svenskt
  - Trance & Dance
  - World music

jag har förmodligen lite att göra. jag kan inte rå för det. Men att finskt är en egen kategori på cdon är dumt. Å andra sidan kan man hitta superfinska superkändisars album där. jag menar, Vem har inte hört om Anne Mattila? nä, jag menar det. Cdon har allt. cdon har finska superkändisar, cdon har Tarja, cdon har mattila, framförallt. cdon har en egen finsk kategori!

jag borde verkligen gå & lägga mig.... 

Kommentarer
Postat av: Hard Rock Hallelujah-Kristin!

Jag ska bifoga denna blogg till alla mina finska vänner (Lordi inräknad). Därefter ska vi alla storma Älvsbyn med vapen som vedträn och yxor och en härlig doft av äkta man; skog och svett. hurraropen ska eka "Länge leve Suomi. Anta muolle saunamakkara!" Översättning: Ge mig bastukorv. Då kommer du att lära dig en läxa och sona dina brott emot vår älskade finska kultur fylld av härlig björkrispiskning.

2008-01-19 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0